امروز پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403، خوش آمدید

هجدهم مهر ماه سال روز تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی

آقای عرب زاده سه‌شنبه، 18 مهر 1402 - 12:24
هجدهم مهرماه سال روز تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی

دکتر حسین بلندی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی :

هجدهم مهرماه سالروز تأسیس ‌نهاد ارزشمندی است که رسالت تربیت نیروی متخصص و ماهر را در زیست بوم تعلیم و تربیت بر عهده دارد. سازه سترگی با نام دانشگاه جامع علمی‌کاربردی که سنگ‌بنای آن بر تفکری بدیع استوار است. تفکری که در پس خود حرکت های سازنده‌ای را برای پیشبرد اهداف متعالی کشور ایجاد نموده است. 
بی شک این دانشگاه با تعامل فعال برگرفته از این اندیشه‌ها و با نگاه به آینده، بنا نهاده شد تا همسو با سیاست‌های کلان توسعه اشتغال کشور در قالب بخشی از صنعت در آموزش عالی با تسهیل فرآیندهای جذب و بکارگیری، نگهداشت و توانمندسازی نیروی انسانی در بخش های مختلف؛ به عنوان یکی از زیرنظام های آموزش عالی کشور در تحول این حوزه نقش‌آفرین باشد.
اینک پس از گذشت 31 سال از این رخداد فرخنده همچنان برآنیم تا با در اختیار داشتن سرمایه های عظیم بالاخص بهره مندی از منابع و ظرفیت های عمومی و مردمی، این حرکت علمی را با عزمی جهادی به بستری برای اشتغال‌پذیری تبدیل نماییم. بستری که ضمن فراهم نمودن زمینه اشتغال دانشجویان و دانش آموختگان به عنوان مهم ترین سرمایه های آینده کشور، در راستای اصول طراحی شده چرخه مدیریت بهره وری، افزایش نرخ بهره وری آموزش های مهارتی را نیز به همراه داشته باشد.
اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاش‌های خانواده بزرگ دانشگاه جامع علمی‌کاربردی اعم از روسا، مدرسین و کارکنان و همچنین دانشجویان گرامی؛ 18 مهرماه سی و دومین سالروز تاسیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی را تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت و بهروزی همه خدمتگزاران در این عرصه را که به نوعی در ایجاد، توسعه و تحقق رسالت‌های این دانشگاه مؤثر بوده‌اند از درگاه خداوند متعال خواستارم.


🔸 مدیریت امور دانشجویی و فرهنگی

🔸 بسیج اساتید پایگاه شهدای اقتدار

🔸 بسیج دانشجویی پایگاه شهدای اقتدار

🔸روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی مشکات ولایت