امروز جمعه, 07 اردیبهشت 1403، خوش آمدید

فراخوان و آغاز ثبت‌نام فعالان و علاقه مندان نمایشگاه و فروشگاه عفاف و حجاب

سرپرست سیستم پنجشنبه، 16 تیر 1401 - 01:52
ریاست مرکز آموزش علمی کاربردی مشکات ولایت از انتشار فراخوان و آغاز ثبت‌نام فعالان و علاقه‌مندان به حضور در نخستین نمایشگاه و فروشگاه عفاف و حجاب این مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی مشکات ولایت، دکتر راحله صالحی عفاف و حجاب را از بهترین میوه‌های باغ قرآن برشمرد و گفت: با توجه به برگزاری نخستین نمایشگاه و فروشگاه عفاف و حجاب، تمهیدات خوبی برای حضور بهترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان پوشش در زمینه عفاف و حجاب در نظر گرفته شده است.

در این راستا ستاد برگزاری نمایشگاه و فروشگاه عفاف و حجاب مرکز آموزش علمی کاربردی مشکات ولایت با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام فعالان و علاقه‌مندان این حوزه به حضور در این نمایشگاه خبر داد و از فعالان حوزه عفاف و حجاب خواست تا محصولات خود را در بخش‌های تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان انواع چادرهای کاربردی، تولیدکنندگان ملزومات پوشش عبادی چادر نماز، تولیدکنندگان انواع شال روسری و دستار، پارچه فروشان چادر مشکی، انواع متعلقات و محصولات حجاب مانند ساق دست، هدبند و یقه گیر، تولیدکنندگان مانتوی نوجوان، تولیدکنندگان لباس آقایان و عبا و همچنین تولیدکنندگان لباس سلامت‌محور ارائه کنند.

علاقه مندان جهت حضور در این رویداد فرهنگی و رزرو غرفه با دفتر مدیریت فرهنگی و دانشجویی به شماره ۳۲۵۶۶۱۰۰ داخلی ۳۷ تماس حاصل فرمایند و یا در ساعات غیر اداری به شماره ۰۹۲۱۶۶۴۳۷۹۴ پیامک ارسال نمایند.

این ثبت‌نام هیچ‌گونه حقی را از نظر تخصیص غرفه برای فعالان حوزه عفاف و حجاب ایجاد نمی‌کند و صرفاً اعلام آمادگی برای حضور در نمایشگاه است.

نخستین نمایشگاه و جشنواره پوشاک عفاف و حجاب از روز ۲۱ تیر آغاز و تا عید سعید غدیر در مرکز آموزش علمی کاربردی مشکات ولایت برگزار خواهد شد./ انتهای پیام